15 Giełda rzeczy Bytów - PChli Targ Miastko: Analogowe radio Sony - miłość od pierwszego słuchania- PCHLI TARG MIASTKO

Pchli Targ Miastko

Pchli Targ Miastko
Flohmarkt Miastko, targ staroci Miastko wyprzedaż garażowa Miastko

wtorek, 12 listopada 2019

Analogowe radio Sony - miłość od pierwszego słuchania- PCHLI TARG MIASTKO

Analogowe radio Sony - miłość od pierwszego słuchania- PCHLI TARG MIASTKO Radioodbiorniki to była moja pierwsza miłość miałem ich sporo, jak znajdę kolejne ale już bardziej interesujące to również pozwolę sobie na zakup. Mam duży sentyment do tych urządzeń domowych. Szczególnie zwracam uwagę na jakość dźwięku i dynamikę brzmienia. Tym razem na pchlim TARGU MIASTKO znalazłem bardzo ładne Radyjko analogowe firmy Sony. Mimo zauważalnego zużycia nadal jest wspaniałe i jak opisuje obecny użytkownik całkowicie sprawne. Co ciekawe już w latach osiemdziesiątych tego typu radyjka były zasilane na 3 baterię przeznaczone do latarki. Funkcją która wydaje mi się również warta zwrócenia uwagi jest zakres fal długich tu opisanych jako FM. Można na nim do dziś słuchać radiowej jedynki polskiego radia.

A Ty jakie cuda trafiłeś na pchlim TARGU MIASTKO? Napisz w komentarzach.  .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Praca w Holandii

 Praca w logistyce dla osób szukającego stabilnego zarobku pracując w Niemczech lub Holandii. Wiele osób planuje długoterminowo swoje życie,...